xTrafic.ro director web Director web international Scoli de soferi autogrido.amforum.net -  http://www.scoala-de-soferi-doru.cabanova.ro - Director web Director web director web Portal 1 Instructor_auto_scoala_de_soferi  Director Web Romania - LinkWeb.ro - Adauga si site-ul tau

Întrebarile de la conducerea ecologica de la examenul cu politia (raspunsurile corecte sunt cele cu caractere îngrosate) 1. În ce fel va sporiti confortul termic în habitaclul autovehiculului , daca conduceti întrun oras cu un trafic intens, pentru a proteja mediul ? a) pornesc aerul conditionat; b) deschid geamurile laterale; c) pornesc aerul conditionat si las si un geam intredeschis. 2. În ce fel va sporiti confortul termic în habitaclul autovehiculului, daca conduceti pe un drum public situat în afara localitatilor, pentru a proteja mediul ? a) pornesc aerul conditionat; b) deschid un geam lateral; c) deschid doua geamuri laterale, de pe aceeasi parte a autovehiculului, pentru ca aerul sa circule 3. Comportamentul ecologic în conducerea autovehiculului presupune: a) planificarea traseului pentru a economisi timp si carburant; b) evitarea zonelor cu circulatie densa , cu lucrari pe carosabil sau teren accidentat; c) deplasarea cu viteza si accelerari bruste, pentru a scurta timpul deplasarii . 4. Efectul folosirii instalatiei de aer conditionat este: a) scaderea puternica a gradului de confort; b) reducerea consumului de combustibil; c) cresterea consumului de combustibil. 5. Utilizarea pe autostrada a limitatorului de viteza pentru autovehicule dotate cu acest sistem are ca efect : a) cresterea consumului de carburant; b) reducerea consumului de carburant; c) nu are nici un efect în ceea ce priveste consumul de carburant. 6. Pentru a conduce ecologic este necesar : a) sa verifici o data pe luna, la rece presiunea în anvelope; b) sa înlocuiesti pneurile la fiecare 1000 km; c) sa schimbi pneurile , între ele dupa parcurgerea a cca. 10.000 km; 7. Ce se întelege prin conducere ecologica ? a) folosirea permanenta a combustibilului biodegradabil; b) ansamblul masurilor comportamentale, de control sau verificare a vehiculului , prin care se realizeaza economie de energie si protejarea mediului; c) deplasari urbane cu bicicleta, role, pe jos sau alte mijloace care nu polueaza atmosfera. 8 . Cum trebuie sa conduci, astfel încât sa reduci poluarea ? a) pornesti motorul fara a folosi acceleratia si demarezi imediat b) pornesti motorul, apasând acceleratia la un sfert din cursa, apoi încalzesti motorul pentru ca în timpul deplasarii consumul sa fie redus; c) pornesti motorul cu acceleratia la podea, apoi pornesti de pe loc demarând agresiv, în timpul deplasarii folosind accelerari rapide, pentru ca motorul sa se încalzeasca rapid. 9. În sensul conducerii ecologice a autovehiculului se recomanda: a) sa evitati transportul obiectelor inutile în portbagaj sau habitaclu; b) sa nu ai montat în permanenta pe autovehicul, portbagajul suplimentar; c) sa utilizezi spoilere si faruri suplimentare. 10. Pentru a conduce ecologic se recomanda: a) utilizarea climatizarii numai în cazul traseelor scurte; b) utilizarea climatizarii numai când este absolut necesar c) utilizarea climatizarii numai pe timp de noapte. 11. Consumul de carburant se mareste daca: a) folosesti orice aparat electric conectat la generatorul autovehiculului (alternator); b) lichidul de racire nu contine antigel c) autovehiculul nu este dotat cu servo-directie. 12. În care situatii creste consumul de carburant ? a) atunci când motorul nu atinge temperatura de functionare; b) atunci când fumul de la esapament este de culoare neagra; c) atunci când motorul functioneaza cu întreruperi. 13. Când se recomanda oprirea motorului pentru reducerea consumului de combustibil ? a) în cazul unei opriri lungi la trecerea la nivel cu calea ferata; b) la culoarea rosie a unui semafor care de regula dureaza foarte mult; c) la semnalul de oprire al politistului rutier. 14. Cum trebuie sa procedezi pentru a conduce ecologic un autovehicul ? a) sa reduci viteza, folosind frâna de motor; b) sa scoti levierul schimbatorului de viteza pe punctul mort, când frânezi c) sa actionezi frâna de serviciu simultan cu cea de ajutor pentru a opri mai repede. 15. Pentru a conduce ecologic un autovehicul, se recomanda: a) folosirea motorului la ralanti, în cazul stationarii voluntare. b) oprirea motorului la coborârea unei pante, pentru a economisi carburant; c) mentinerea unei viteze constante, de preferinta medie. 16. Conduita ecologica în conducerea unui autovehicul înseamna : a) sa nu poluezi fonic mediul înconjurator, folosind instalatia de sonorizare la maxim; b) sa anticipezi situatiile din trafic, astfel încât sa nu frânezi brusc si sa nu accelerezi agresiv; c) sa întretii permanent autovehiculul curat 17. Cauzele care determina poluarea mediului sunt: a) arderea incompleta si defectuasa a combustibilului; b) rularea cu viteza redusa ; c) defectarea filtrului de carburant.. 18. Cum este indicat sa demarezi, astfel încât sa reduci consumul de carburant? a) sa schimbi succesiv treptele de viteza, astfel încât sa ajungi cât mai curând în treapta de viteza optima, pentru viteza de deplasare pe acel sector de drum; b) folosesti o treapta de viteza superioara, la o turatie medie sau medie-inferioara; c) folosesti trepte de viteza inferioare, la turatii ale motorului medii-superioare sau superioare, pentru a obtine putere maxima. 19. Transportul bagajelor pe portbagajul de pe pavilionul autovehicului are ca efect: a) scaderea puternica a gradului de confort; b) reducerea consumului de combustibil; c)cresterea consumului de combustibil. Întrebari de mecanica (raspunsurile corecte sunt cele cu caractere îngrosate) 1. Care poate fi motivul încalzirii excesive a motorului? a) blocarea termostatului în pozitia închis b) ruperea curelei de antrenare a ventilatorului sau pompei de apa c) blocarea termostatului în pozitia deschis 2. Care poate fi motivul încalzirii excesive a motorului? a) blocarea termostatului în pozitia închis b) temperatura ridicata a aerului, vara c) temperatura scazuta a aerului, iarna 3. Care motiv determina consum marit de carburant? a) dereglarea carburatiei sau a sistemului de injectie a carburantului b) conducerea ecologica c) folosirea unui carburant ecologic 4. Uleiul din motor are rolul: a) de a unge piesele în miscare ale acestuia, prin formarea unei pelicule de lubrifiant pe suprafata acestora b) de a proteja motorul de rugina c) de a asigura montarea usoara a motorului 5. Uleiul de motor este caracterizat prin: a) culoare b) temperatura c) vâscozitate si onctuozitate 6. Emisia de fum albastru a autovehiculelor se datoreaza: a) consumului exagerat de ulei, datorita uzurii motorului b) amestecului carburant prea bogat c) patrunderii carburantului în baia de ulei 7. Emisia de fum negru a autovehiculelor se datoreaza: a) consumului exagerat de ulei, datorita uzurii motorului b) amestecului carburant prea bogat c) patrunderii carburantului în baia de ulei 8. Calamina depusa pe electrozii bujiilor indica: a) consumului exagerat de ulei, datorita uzurii motorului b) amestecului carburant prea bogat c) patrunderii carburantului în baia de ulei 9. Cresterea nivelului uleiului din baia de ulei a motorului se datoreaza: a) defectarii pompei de ulei b) defectarii pompei de apa c) patrunderii carburantului sau a lichidului de racire în baia de ulei 10. Când trebuie schimbat lichidul antigel? a) în fiecare an b) o data la trei ani c) niciodata 11. Ce se urmareste la lucrul cu solutia antigel? a) evitarea diluarii acesteia cu apa b) evitarea agitarii acesteia, pentru ca poate exploda c) evitarea contactului cu aceasta pentru ca este toxica 12. Ce defectiune poate determina aprinderea lampii martor a nivelului încarcarii acumulatorului de pe tabloul de bord? a) defectarea pompei de ulei b) defectarea pompei de apa c) ruperea curelei de actionare a alternatorului 13. Blocarea termostatului în pozitia deschis conduce la: a) fierberea lichidului de racire b) pierderea lichidului de racire c) consum marit de combustibil, deoarece motorul nu atinge temperatura normala de functionare 14. Care este temperatura de regim normala a lichidului de racire? a) 60-70 grade Celsius b) 90-95 grade Celsius c) 110-120 grade Celsius 15. Defectiunea cea mai frecventa a sistemului de racire cu lichid este: a) ruperea ventilatorului b) ruperea sau tensionarea necorespunzatoare a curelei de actionare a ventilatorului sau pompei de apa c) defectarea radiatorului 16. Ventilatorul instalatiei de racire cu lichid poate fi actionat: a) mecanic, prin curea, de catre motor b) electric, prin termocontact si motor electric c) hidraulic 17. Sistemul de ungere poate fi întretinut prin: a) schimbarea periodica a uleiului b) verificarea si completarea nivelului uleiului c) spalarea radiatorului 18. Bateria de acumulatoare este descarcata daca: a) la aprinderea farurilor, lumina acestora slabeste progresiv b) la actionarea claxonului, acesta emite un sunet slab sau nu functioneaza c) este mai usoara ca de obicei 19. Carui fenomen se datoreaza functionarea în continuare a motorului dupa întreruperea contactului? a) autoaprinderii b) calarii c) griparii 20. Autoaprinderea, în cazul motoarelor care functioneaza cu benzina, se poate datora: a) reglarii gresite a aprinderii b) utilizarii unui carburant cu cifra octanica inferioara celei recomandate c) utilizarii unui carburant cu cifra octanica superioara celei recomandate 21. Benzinelor le este caracteristica: a) culoarea b) cifra octanica c) cifra cetanica 22. Motorinelor le este caracteristica: a) culoarea b) cifra octanica c) cifra cetanica 23. Motoarele cu aprindere prin comprimare (MAC sau Diesel) utilizeaza drept carburant: a) benzina b) motorina c) uleiul de motor 24. Motoarele cu aprindere prin scânteie (MAS sau motoare Otto) utilizeaza drept carburant: a) benzina b) motorina c) uleiul de motor 25. Blocarea motorului datorita cresterii excesive a temperaturii se numeste: a) gripare b) detonatie c) calare 26. Blocarea motorului datorita lipsei ungerii se numeste: a) gripare b) detonatie c) calare 27. Mecanismul mobil al motorului este alcatuit din: a) piston, bolt, biela, arbore cotit b) supapa, bolt, arbore cu came c) carburator, toba de esapament 28. Supapele motorului în patru timpi sunt actionate de: a) arborele de distributie b) axul cardanic c) axul compresorului 29. Ambreiajul are rolul: a) de a cupla sau decupla progresiv motorul de restul transmisiei b) de a asigura posibilitatea efectuarii virajelor c) de a asigura o turatie constanta motorului 30. Defectarea frecventa a ambreiajului poate fi determinata de: a) actionarea îndelungata a pedalei de ambreiaj, la opriri mai lungi, cu motorul pornit b) rularea cu viteze ridicate c) rularea frecventa cu levierul schimbatorului de viteze scos la punctul mort 31. Defectarea frecventa a ambreiajului poate fi determinata de: a) patinarea acestuia la turatii ridicate ale motorului b) rularea cu viteze reduse c) rularea frecventa cu motorul oprit 32. Defectarea frecventa a ambreiajului poate fi determinata de: a) porniri de pe loc cu sarcini mari, care necesita turarea motorului si patinarea îndelungata a ambreiajului b) rularea pe autostrada c) utilizarea de carburanti necorespunzatori 33. Care dintre motivele enumerate mai jos poate determina actionarea greoaie a volanului? a) presiune prea mare în rotile din fata b) presiune prea mica în rotile din fata c) presiune prea mare în rotile din spate 34. Care poate fi cauza uzurii premature a pneurilor rotilor din fata? a) deplasarea cu viteze reduse b) actionarea volanului pe loc c) reglarea defectuoasa sistemului de directie 35. Cum se procedeaza pentru repararea defectiunilor sistemului de directie? a) se remediaza numai în ateliere autorizate b) se apeleaza la o cunostinta care se pricepe la masini c) acestea nu se repara, deoarece nu prezinta pericol 36. Jocul mare la volan poate fi determinat de : a) uzura axului volanului b) uzura pneurilor c) uzura bieletelor de directie 37. Eliberarea incompleta a frânei de mâna determina: a) economie de carburant b) consum suplimentar de carburant c) încalzirea butucilor rotilor pe care actioneaza frâna de mâna 38. Efortul mare solicitat la actionarea pedalei de frâna poate avea drept cauze: a) prezenta aerului în instalatie b) griparea pistonaselor de frâna ai cilindrilor receptori c) blocarea cablului frânei de mâna 39. O cursa libera mare a pedalei de frâna poate fi determinata de : a) joc prea mare între saboti si tambur b) ruperea arcului de readucere a sabotilor c) pierederea lichidului de frânare 40. O cursa libera mica a pedalei de frâna poate fi determinata de: a) pierederea lichidului de frânare b) ruperea arcului de readucere a sabotilor c) joc prea mic între saboti si tambur 41. Frâna functioneaza eficient daca: a) spatiul de frânare este cât mai mic b) urma de frânare vizibila pe carosabil este scurta c) pedala are cursa mare 42. Durata de serviciu a pneurilor este influentata în principal de : a) starea sistemului de frânare b) temperatura c) presiunea din pneuri 43. Presiunea din pneuri se masoara: a) la rece, dupa o perioada de stationare b) la cald, dupa rulare c) cu vehiculul încarcat 44. Care este rolul cutiei de viteze? a) permite alegerea unor rapoarte de transmitere convenabile între motor si roata, inclusiv scoaterea la punctul mort b) asigura mersul înapoi fara a inversa sensul de rotatie al motorului c) asigura transmiterea momentului motor de la motor la roti 45. Fumul negru emis de motoarele Diesel se datoreaza: a) înfundarii tobei de esapament b) culorii combustibilului c) defectiunilor sistemului de injectie 46. Termostatul este parte componenta a instalatiei de: a) racire b) ungere c) aer conditionat 47. Daca pe rotile aceleiasi osii eficienta frânei este diferita, atunci: a) dupa frânare rotile ramân blocate b) la frânare vehiculul poate derapa lateral c) acest lucru nu afecteaza tinuta de drum 48. Blocarea rotii în timpul rularii poate fi cauzata de: a) griparea rulmentilor rotii respective b) uzurii garniturilor de frânare c) ovalizarea tamburului 49. Care dintre caracteristicile enumerate mai jos pot fi caracteristice frânei? a) promptitudine b) fidelitate c) declivitate 50. Observati ca la actionarea frânei aceasta trebuie apasata de mai multe ori pentru a fi eficace. Ce masuri luati? a) circulati fara a tine cont de acest fenomen b) reparati frâna la un atelier specializat c) rugati un cunoscut care se pricepe sa o repare 51. Care poarte fi cauza faptului ca volanul trage într-o parte? a) încarcatura dispusa asimetric b) geometria rotilor directoare gresit regalata c) presiunea prea mica din pneuri 52. Care poarte fi cauza faptului ca volanul trage într-o parte? a) presiunea prea mare din pneurile rotilor din fata b) presiunea inegala din pneurile rotilor din fata c) presiunea prea mica din pneurile rotilor din fata 53. La utilizarea rotii de rezerva de tip subtire (de urgenta), se va circula cu o viteza maxima de: a) 50 km/h b) 60 km/h c) 80 km/h 54. Roata de rezerva de dimensiuni normale se va utiliza: a) doar la viteze reduse b) doar în cazul permutarii rotilor c) doar atât cât este strict necesar 55. Vibratia volanului poate fi cauzata de: a) neechilibrarea rotilor din fata b) presiunea prea mare din pneurile rotilor din fata c) neechilibrarea volanului 56. Bateria de acumulatoare are rolul: a) de a actiona pompa de apa b) de a actiona sistemul de ungere c) de a asigura curent electric consumatorilor, atunci când motorul este oprit 57. Termostatul are rolul: a) de a asigura racirea uleiului motor b) de a asigura racirea habitaclului c) de a mentine constanta temperatura motorului 58. Termostatul permite: a) deschiderea si închiderea circuitului aerului din motor b) deschiderea si închiderea circuitului lichidului de racire, între motor si radiator c) deschiderea si închiderea circuitului uleiului motor 59. Sistemul ABS (Antiblockiersystem) permite: a) blocarea diferentialului b) blocarea usilor c) pastrarea controlului asupra directiei în timpul frânarii 60. Sistemul ABS: a) previne blocarea totala a rotilor la frânare b) asigura blocarea totala a rotilor la frânare c) asigura controlul tractiunii 61. Ce asigura sistemul ESP (Electronic Stability Program)? a) controlul asupra tractiunii b) controlul asupra frânelor c) controlul asupra diferentialului 62. Frâna de serviciu asigura: a) imobilizarea vehiculului atunci când acesta sta pe loc b) reducerea vitezei sau oprirea vehiculului, sigur, rapid si eficace c) frânare rotilor motoare 63. Inspectia tehnica periodica (ITP) se efectueaza: a) la ARR (Autoritatea Rutiera Româna) b) la RAR (Registrul Auto Român) c) la statiile autorizate în acest sens 64. Inspectia tehnica periodica (ITP) se efectueaza: a) dupa reparatii capitale b) la intervalele prevazute de lege c) lunar 65. Airbag-ul (perna de aer) are rolul: a) de a asigura suspensia vehiculului b) de a asigura protectia în caz de impact frontal sau lateral c) de a sigura protectia în caz de impact din spate (telescopaj) 66. Tetierele au rolul: a) de a asigura sprijin bratelor b) de a asigura protectia în caz de impact frontal sau lateral c) de a sigura protectia coloanei cervicale în caz de impact din spate (telescopaj) 67. Cifra octanica a benzinei utilizate la motoarele cu aprindere prin scânteie se alege în functie de: a) raportul de transmitere b) raportul final c) raportul de compresie 68. Normele Euro 1,2,3,4 etc. reprezinta: a) norme de consum b) norme de poluare c) norme de confort 69. Arderea incompleta a carburantului determina: a) poluare suplimentara b) consum suplimentar c) uzura suplimentara 70. Ce fel de benzina se foloseste la motoarele dotate cu catalizator? a) benzina aditivata b) benzina cu cifra octanica scazuta c) benzina fara plumb 71. Nivelul uleiului din baie se controleaza de regula cu: a) manometrul de ulei b) termometrul de ulei c) joja 72. Când se considera ca nivelul uleiului din baie este corect? a) când este peste gradatia MAX a jojei b) când este sub gradatia MIN a jojei c) când este între gradatia MIN si cea MAX a jojei 73. Care este nivelul corect al electrolitului din bateria de acumulatoare? a) 1 mm peste nivelul placilor b) 1 cm peste nivelul placilor c) 10 cm peste nivelul placilor 74. La ce intervale se schimba uleiul de motor si filtrul de ulei? a) anual b) lunar c) la intervalele recomandate de producatorul vehiculului 75. Expresia Tubeless de pe pneurile vehiculului desemneaza: a) anvelope de iarna b) anvelope fara camera c) anvelope de curse 76. Care poate fi cauza încalzirii accentuate a pneurilor? a) deplasarea cu viteze ridicate b) supraîncarcarea vehiculului c) presiunea prea mica 77. Uzura diferita a pneurilor de pe aceeasi punte poate avea drept cauza: a) deplasarea cu viteze ridicate b) încarcarea asimetrica a vehiculului c) defectiuni ale sistemului de frânare sau reglaj defectuos al directiei 78. Uzura pneurilor se accentueaza din cauza: a) deplasarii cu frânari si accelerari bruste (stil agresiv de conducere) b) deplasarii cu viteze constante (stil preventiv de conducere) c) deplasarii pe drumuri cu piatra cubica 79. Mentinerea piciorului pe pedala de ambreiaj dupa eliberarea acesteia provoaca uzura: a) rulmentilor rotilor motrice b) rulmentului de presiune c) rulmentilor alternatorului 80. Din care parte a jantei se începe montarea anvelopei? a) de lânga valva b) din partea opusa valvei c) din oricare parte 81. La actionarea pedalei de frâna aceasta pulseaza ritmic. Care poate fi cauza? a) uzura sabotilor de frâna b) fierberea lichidului de frâna c) ovalizarea tamburilor de frâna 82. Cum veti frâna pe un drum alunecos, daca vehiculul nu dispune de ABS? a) fin, cu mai multe eliberari ale pedalei de frâna b) cu o singura apasare energica a pedalei de frâna c) cu mai multe apasari energice ale pedalei de frâna 83. La actionarea pedalei de frâna a unei instalatii hidraulice, aceasta este elastica, întarinduse doar dupa apasari repetate. Care este cauza? a) cuplajul compresorului patineaza b) garniturile de frânare sunt murdare c) existenta aerului în instalatie 84. Ce împiedica sistemul ABS? a) patinarea rotilor sub sarcina b) deraparea vehiculului în viraj c) blocarea rotilor la frânare 85. Care poate fi cauza încalzirii tamburului de frâna al sistemelor de frânare hidraulice? a) garnituri de frânare uzate b) sabotii se afla prea departe de tambur c) arcul de readucere a sabotilor de frânare este rupt 86. Care este cauza încalzirii excesive a anvelopelor? a) presiunea prea mare din anvelopa b) presiunea prea mica din anvelopa c) rularea cu viteza excesiva 87. Ce cauzeaza aparitia taieturilor pe suprafata de rulare a anvelopei, a crapaturilor în canalele profilului? a) rularea cu viteza mare b) rularea cu presiune mai mica decât cea prescrisa în anvelope c) dezechilibrarea rotii 88. De pe care parte a jantei se începe demontarea anvelopei? a) de lânga valva b) de pe partea opusa valvei c) de pe oricare parte 89. Care poate fi cauza descarcarii acumulatorului electric? a) folosirea frecventa a demarorului b) reglajul defectuos al releului de încarcare c) mersul cu viteze ridicate 90. În timp ce conduceti autoturismul sesizati ca volanul trage într-o parte. Care poate fi cauza? a) presiune diferita în pneurile din fata b) reglajul defectuos al geometriei rotilor directoare c) vânt lateral puternic 91. Uzura neuniforma, în pete a suprafetei de rulare a pneurilor este cauzata de: a) deplasarea cu viteze ridicate b) presiunea din pneuri prea scazuta c) uzura amortizoarelor telescopice 92. Uzura uniforma a pneurilor pe mijlocul suprafetei de rulare este cauzata de: a) deplasarea cu viteze ridicate b) presiunea din pneuri prea scazuta c) presiunea din pneuri prea ridicata 93. Uzura uniforma a pneurilor la marginile suprafetei de rulare este cauzata de: a) deplasarea cu viteze ridicate b) presiunea din pneuri prea scazuta c) presiunea din pneuri prea ridicata 94. Consumul ridicat de combustibil si implicit conducerea neecologica sunt favorizate de: a) deplasarea cu viteze ridicate b) folosirea permanenta a instalatiei de aer conditionat a vehiculului c) rularea cu geamurile deschise 95. Cum se realizeaza aprinderea combustibilului la motoarele alimentate cu benzina? a) cu bujii incandescente b) cu bujii cu scânteie c) prin compresiune 96. Cum se realizeaza aprinderea combustibilului la motoarele Diesel? a) cu bujii incandescente b) cu bujii cu scânteie c) prin compresiune 97. Pe ce tip de anvelope se inscriptioneaza literele M+S? a) pe anvelopele all-season (pentru toate anotimpurile) b) pe anvelopele de iarna c) pe anvelopele de vara 98. Ce tip de conducere favorizeaza conducerea ecologica? a) conducerea cu viteze mari b) conducerea cu viteza legala, fara accelerari intense c) conducerea la turatii mari ale motorului 99. Folosirea instalatiei de aer conditionat a autovehiculului: a) creste consumul de carburant b) scade consumul de carburant c) nu influenteaza consumul de carburant 100. Ce tip de benzina favorizeaza conducerea ecologica? a) benzina aditivata cu tetraetil de plumb b) benzina cu cifra octanica ridicata c) benzina fara plumb 101. Ce tip de benzina se foloseste la autoturismele dotate cu catalizator? a) benzina aditivata cu tetraetil de plumb b) benzina cu cifra octanica scazuta c) benzina fara plumb 102. Un motor cu aprindere prin scânteie cu raport de compresie ridicat impune folosirea unei benzine: a) cu cifra octanica ridicata b) cu cifra octanica scazuta c) lipsite de aditivi 103. Ce reprezinta cifra octanica a benzinei? a) gradul de puritate al combustibilului b) un raport etalon dintre izooctan si heptan c) cantitatea de izooctan din benzina 104. Catalizatorul autoturismului are rolul de a: a) îmbunatati performantele dinamice ale vehiculului b) reduce emisiile poluante c) reduce consumul de ulei 105. Compresorul instalatiei de aer conditionat a autoturismului este actionat : a) mecanic, de catre motorul autovehiculului b) electric, de catre demaror sau alt motor electric c) electric, de catre alternator 106. Instalatia de aer conditionat: a) încalzeste aerul din habitaclu b) raceste aerul din habitaclu c) nu modifica temperatura din habitaclu 107. Cum sunt de regula rotile directoare ale autoturismelor cu tractiunea pe rotile din fata? a) divergente sau paralele b) convergente sau paralele c) convergente 108. Cum sunt de regula rotile directoare ale autoturismelor cu tractiunea pe rotile din spate? a) divergente b) divergente sau paralele c) convergente sau paralele Conditiile de licenta: Acest material este creat de catre CIRCULATIARUTIERA.RO Numai câteva drepturi rezervate! Variantei electronice, în format .PDF a acestui material sunt valabile urmatoarele conditii de licenta: Poti trimite materialul nemodificat prietenilor, cunoscutilor, îl poti folosi(si ca persoana fizica si ca persoana juridica, ex. scoala de soferi etc.),îl poti copia, tipari, multiplica, distribui, îl poti oferi pe pagina ta de web, îl poti folosi în cursul prezentatiilor tale, daca specifici univoc si în mod vizibil www.circulatiarutiera.ro ca sursa materialului. Nu ai dreptul sa modifici sau sa vinzi acest material. Lasa cartea electronica în varianta ei initiala si daca o distribui, fa-o gratuit! Multumim! Nu ne asumam responsabilitatea producerii daunelor datorate unei posibile întelegeri gresite respectiv folosirii cartii. www.circulatiarutiera.ro Te rugam! În cazul în care ai primit aceasta carte electronica pe alta cale decât pagina noastra web, te rugam sa vizitezi siteul www.circulatiarutiera.ro pentru a descarca GRATUIT ultima versiune(în cazul posibilelor modificari) a acestei carti electronice, si pentru a citi si alte materiale existente pe pagina respectiv care vor aparea în viitor. Totodata esti binevenit si pe FORUMUL nostru recent creat unde poti pune întrebarile tale si poti împartasi din experienta ta. Discutam cu placere cu tine!
In Scoala TU CONDUCI, TU CASTIGI
Instructor auto cat. B - Grigore Dorel
instructorautodoru@yahoo.com scoaladesoferi.doru@yahoo.com
Telefoane de contact: 0764.494.359 0721.636.338
scoaladesoferi.doru@yahoo.com
instructorautodoru@yahoo.com
Cea mai buna Scoala!!!
- Home
- Examen sala
- Legislatie
- Informatii
- Chestionare
- Contact
- Galerie